18:30 | 80 min.
INSTRUCCIONS PER A ENTERRAR UN PARE
Sala Principal | Teatre Auditori Casal Riudomenc, Riudoms
En escena el 25 abril
Què hi ha després de la mort? Despeses.
I això ho sap perfectament el Toni. El seu pare acaba de morir, però aquesta no serà l'única mala notícia per a la família: no tenen diners per pagar la funerària. El Toni no sap com explicar la situació a la seva mare, l'Aurèlia, i, amb la complicitat de la seva filla Emma, intentarà dur a terme l'únic pla que se li acut: enterrar el pare pel seu compte.
Instruccions per enterrar un pare denuncia, amb humor i naturalisme, quant costa morir-se. També parla de la dignitat. Del llegat que ens deixen els nostres pares, i de com els tornem allò que ens han robat. Dels rituals, de la importància que tenen per a la societat i de com cohesionem les famílies, siguin com siguin.
Una reflexió des de l'humor sobre la mort, sobre les diferències entre joves i grans a l'hora d'encarar-la i sobre la importància d'acomiadar-se.
Text i direcció: Carme Marfà i Yago Alonso.
Repartiment: Teresa Vallicrosa, Edu Buch i Sara Diego.
80 min
CAT
+ 14 anys
ENTRADES: 14€
Localitats numerades.
Entrades a la venda a partir del 17 de desembre de 2020, a partir de les 18.00 h.
Espectacle inclòs a ESCENA25.
18:30 | 80 min.
Sala Principal | Teatre Auditori Casal Riudomenc, Riudoms